Wednesday, June 23, 2010

FIFA 2010 Legend

エール・フランスの機内誌を見ていたら、こんな広告が目に留まりました。実にしゃれたこのセンス、「うーん」と唸ってしまいました。
ところでLes Bleus=青の軍団フランスが敗退しましたが、「動かない・攻めない・つまらないミスをする」、とまるでJリーグの弱小チームを見るような試合ぶりが続いていたので、当然の帰結かな。


A fascinating advertising attracted my attention in the in-flight magazine of Air France the other day that said "three exceptional careers".
On the other hand, les Bleus have now been eliminated, and it seemed to me a logical consequence as the team had no speed nor aggression but too many thoughtless mishandings. It was like a suffering team in J-league.

No comments: